Chat with us, powered by LiveChat

Intrebari Frecvente

Ce trebuie sa fac in cazul in care produsul meu Salus este defect?

Trebuie sa va adresati vanzatorului, acesta luand legatura cu noi, pentru a constata defectiunea, urmand ca in maxim 15 zile problema sa fie solutionata. Totodata va rugam sa descarcati si sa completati fisierul “Proces verbal produs defect” aflat la sectiunea “Service” sau sa-l descarcati de la acest link: Proces verbal predare produs defect

Ce fac in cazul in care termostatul nu comunica cu receptorul?

In cazul in care termostatul nu comunica cu receptorul trebuiesc verificate urmatoarele:

  1. Codul de comunicare intre termostat si receptor este asemanator
  2. Receptorul sau termostatul nu este ecranat, inchis in cutii metalice
  3. Receptorul este montat langa cazanul din beci, unde semnalul este foarte slab, din cauza peretelui din beton armat, aflat intre beci si primul nivel al casei/apartamentului
  4. Bateriile nu sunt slabite. Bateriile slabe ofera un semnal scazut.

Pentru a schimba codul de comunicare va rugam descarcati urmatoarele fisiere, in functie de termostatul detinut:

Care este durata de viata a bateriilor?

Durata de viata a bateriilor este de aproximativ 1 an. Recomandam schimbarea bateriilor inainte de a porni cazanul pentru functionarea in timpul sezonului rece.

Termostatele ambientale Salus pot controla si sisteme de racire?

Da, termostatele Salus au capacitatea de a comanda atat sistem de racire cat si incalzire. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati instructiunile de folosire a produsului dvs.

Cum se fac legaturile la cazan?

Pentru modul de incalzire, firele care provin din centrala termica pentru legarea termostatului, se racordeaza la bornele NO si COM.

Care este durata de viata a receptorului?

Durata de viata a receptorul este de aproximativ de 100.000 de cicluri.

Pot să folosesc termostatul iT500 dacă nu am conexiune la Internet?

Da, majoritatea funcțiilor termostatului funcționează și fără ca acesta să fie conectat la Internet.

De ce nu funcționează butoanele termostatului iT500?

Verificați dacă sunt tastele blocate. În acest caz, veți vedea în partea dreapta, sus a ecarnului, simbolul lacat care sugereaza blocarea tastelor. Pentru deblocare, țineți apăsate câteva secunde primele 2 taste din partea stângă, sus, a termostatului.

De ce nu funcționează funcția de încălzire, în cazul termostatului iT500?

Verificați dacă iT500 este în modul AUTO. “AUTO” ar trebui să fie vizibil in partea dreaptă, jos a ecranului. Dacă arată “OFF”, apăsați pe butoanele ” Bifați ” și ” Setări “, apoi utilizați tastele săgeată sus / jos  pentru a face schimbarea de la  OFF  la AUTO. Pentru confirmare, apăsați tasta ” Bifați ” .

Nu pot sa accesez termostatul iT500 de pe smartphone sau PC dupa înregistrare. Cum procedez?

Verificați dacă ați primit mail-ul de confirmare de la Salus și dați click pe el.

Verificați dacă ați introdus corect adresa de mail si parola pe care o folositi la înregistrarea dispozitivului.

Asigurați-vă că ați adăugat numărul STA  al dispozitivului dispozitiv, care se află în compartimentul bateriei  termostatului iT500. Ar trebui să vedeți o imagine de aparat după-log in, faceți clic pe ea pentru a accesa.